Hej igen efter en lång tid.
 
Jag är medveten om att det var längsen jag skrev något här. Det har inte berott på ovilja, lathet eller liknande, men det har bara inte blivit av. Men nu är jag tillbaka. Kanske mer nedslagen än någonsin. För att göra en fyramånaders historia kort så har jag haft ett sommarjobb (=tjänat ganska bra med pengar), för att sedan påbörja ännu en termin på unviersitet och knappt få något jobb på grund av tidsbrist och brist på jobb (= återigen en fattig student). Men så härdad och beslutsam som jag är, tänker jag inte vika mig för dessa omständigheter. Jag tänker gå upp till kamp mot livet (antagligen väldigt dumt att göra) och har då väckt min kreativa sida hos mig, satt mig ner med en pensel och vattenfärger och börjat måla. Konstnären inom mig är vaken! 
 
Jag säljer dessa konstverk (🙈) för 200 kronor per styck för att liva upp min tomma studentkassa. 
Skulle du vara intresserad av att köpa ett konstverk från mig och hänga upp det på väggen, kan du skriva till mig på: [email protected] eller skicka ett DM på min Instagram
 
Jag kan då antingen mötas upp i Stockholm eller frakta. Till varje målning bifogar jag även en handskriven lapp med historan om hur idéen till målningen väcktes hos mig. 
 
Här kommer mina konstverk: 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag har hunnit måla fyra hittills, men det kommer att komma fler - så håll utkik! 
 
💖XOXO 💖
 
 
"Make your life a masterpiece ; imagine no limitations on what you can be, have or do"
- BRIAN TRACY 
 
 
bild, creative mind, försäljning, konstverk, kreativ., måla, målning, student, sälja, tavla, tavlor,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej