En av mina stora intressen har alltid varit skådespel och film. Jag har dock inte lyckats inom det området, varför jag har nu själv "anställt" mig själv till att vara skådespelare, producer, regissör etc. 
 
Jag har på egen hand med hjälp av en smartphone och en tripod spelat in ett kort videoklipp som handlar om att lyfta upp ämnet om att psykisk ohälsa existerar oavsett om det syns eller inte. Jag har nu också lagt upp klippet på YouTube, vilket jag inte trodde att jag skulle våga... men nu finns den där :)
 
Jag behandlar, tyvärr alltför ytligt då det är väldigt stort ämne ( och då jag gör detta helt själv på egen hand och utan en budget), bland annat självkadebeteende, ätstörningar och broende. Allt detta i samband med depression. 
 
Jag hoppas att ni vill gå in och kika på min YouTube kanal. Jag kunde inte ladda upp videoklippet här, men jag lämnar länken: 
 
 
Här kommer också några bilder som jag tog under min "produktion";)
 
 
 
 
 
Lämna gärna en kommentar vad du tycker om min "hemmagjord" produktion. <3
 
Vänd ansiktet mot solen, så ser du inte skuggorna.
- Helen Keller 
 
 
 
beroende, depression, psykisk hälsa, psykisk ohälsa, samhälle, viktigt, ätstörningar,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej