Idag skulle jag vilja dela med mig av ett tips på hur man kan visualisera sig till sitt drömhus. Jag har nämnt många gånger på den här bloggen attraktionslagen. Här är tre inlägg som behandlar attraktionslagen: 1, 2 och 3
 
Man kan till exempel använda sig av sin dreamboard, som också nämns under inlägg nummer 2 i länkarna ovan. Eller så kan du rita, måla, göra ett collage eller rent av bygga ditt drömboende i Sims. För mig kommer det här inlägget att vara ett sätt att både visa hur man kan göra och även motivera mig själv till att fortsätta kämpa. Mitt mål är att inom 5 år ha köpt en lägenhet, radhus eller villa i ett område som jag trivs i och tycker om. Det ska helst vara nära något vatten (sjö eller hav). Jag gillar även en ganska modern stil på husen. Till en början skulle jag inte behöva ha något stort - då vi för tillfället är bara två styckna i hushållet. Men, ibland när jag tittar runt vad det finns för hus, lägenheter etc. så tycker jag att priserna här i Stockholm är helt galna. När kommer man ha råd med det liksom? Men jag tänker att jag strävar ändå efter det bästa, har tilltro till att det kommer att hända, ha tilltro till mig själv och bara vänta på den dagen. 
 
Nedanför kommer några hus som jag tycker är jättefina och skulle kunna bo i en dag, eller i liknande :) Jag är inte sponsrad av hemsidan där husen är upplagda, jag har helt enkelt endast valt deras bilder och källhänvisar. 
 
Bild: 6 rum radhus på Tallbacksvägen 16, Nykvarns kommun Nykvarn
 
Bild: 6 rum villa på Eksjövägen 19, Värmdö kommun Värmdö Djurö / Vindö / Överby / Djurhamn
 
Bild: 6 rum villa på Nybodavägen 14, Sigtuna kommun Steningehöjden
 
Bild: 5 rum villa på Marinstadsvägen 28, Nacka kommun Marinstaden
 
Bild: 3 rum villa på Sjöhagenvägen 19, Upplands-Bro kommun
 
 
 
attraktionslagen, drömhus, fina hus, hus, law of attraction, motivation, visualisering,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej