Inlägget innehåller reklam genom annonslänkar för Åhléns & Lyko.
 
 
 
 
 
 
Idag kommer jag med ännu en skönhetsartikel. Den här gången handlar det specifikt om smink. Rättare sagt om en enda ögonsminkning som kan förvandlas beroende på vilket läppstift som man kompletterar med. 
 
Ögonsminkningen är ganska simpel och skapad med en flytande eyeliner. Vilken färg som heslt kan användas med bra pigment - testa dig fram. Sminkingen kan vara till en fest, festival eller till vardags (om man gillar den typen av sminkningar). 
 
Detta är en återkommande favorit för mig. Denna har jag också skrivit om i inlägget om mina skönhetsfavoriter som jag alltid återgår till
 
 
 
 
Denna var nog min favorit på listan när det kommer till att matcha läppstift till ögonsminkningen. 
 
 
 
 
3. INC.redible Mermaid Tantrums
Den ser också ganska fin ut, dock har bilden inte alls fångat hur glittrigt den här läppglansen är.
 
 
 
Den här är både matt och metallic i ett. Väldigt snygg kombination. Dessutom är färgen väldigt fin. Just nu har också Lyko 25% rabatt den. Nu är priset 51,75 kronor för den
 
 
 
Den här är också från Wet n' Wild. Jag får en sådan festivalkänsla av det här flytande läppstiftet. Precis som på den förra punkten, är denna också på rea nu och kostar 51,75 kronor hos Lyko. Det är 25% rabbat på ALLA Wet n' Wild produkter just nu, för den delen.😃 Det är aldrig fel att shoppa prisvärt smink. 
 
 
 
 
 
 
I love the confidence that makeup gives me.” 
― Tyra Banks
 
 
 
 
creative makeup, fest, fest sminkning, festival, festival sminkning, kreativ sminkning, läpprodukter, läppstift, mac, maccosmetics, makeup, smink, sminkning, wetnwild, ögonsminkning,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej